loading...

پایان نامه های ارشد

پایان نامه ارشد رشته روان شناسی: عنوان پایان نامه : بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی در دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه ده کشور لطفا سوالات زیر را مطالعه فرمایید و پاسخ خ

پایان نامه ارشد رشته روان شناسی:

عنوان پایان نامه : بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی در دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه ده کشور

لطفا سوالات زیر را مطالعه فرمایید و پاسخ خود را با علامت * مشخص نمائید.(پرسشنامه خود کارآمدی)

ردیف

گویه ها

كاملا موافقم

موافقم

تا حدی موافقم

مخالفم

كاملا  مخالفم

1-

من بر این باورم که ظرفیت بکار بستن تلاش لازم برای انجام امور را دارم.

 

 

 

 

 

2-

من می توانم در مورد چگونگی انجام وظایف شغلی خود تصمیم بگیرم.

 

 

 

 

 

3-

من معتقدم فرد مفیدی هستم.

 

 

 

 

 

4-

من بر این باور هستم کهمی توانم تنوع ایجاد کنم.

 

 

 

 

 

5-

من بر این باور هستم که امکان تأثیر گذاری بر روی دیگران را دارم.

 

 

 

 

 

6-

من بر این باورم که به دانشجویان کمکمی کنم تا فراگیران مستقل شوند.

 

 

 

 

 

7-

من بر این باورم که هیچ مانع خارجی من را از انجام دادن کار مورد نظر باز نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

8-

من معتقدم توانایی انجام کارها را دارم.

 

 

 

 

 

9-

من معتقدم که روی فعالیت های گروه آموزشی/ دانشکده تأثیر گذاری لازم را دارم.

 

 

 

 

 

10-

من بر این باورم که توان رویارویی با چالش های تازه را دارم.

 

 

 

 

 

11-

در زمینه هایی که کار میکنم از پایه علمی قوی بر خوردار هستم.

 

 

 

 

 

12-

من بر این باور هستم که می توانم در نحوه انجام دادن فعالیت های شغلی ام اعمال کنترل نمایم.

 

 

 

 

 

13-

من خود کنترل هستم.

 

 

 

 

 

14-

من بر مهارت هایی که برای انجام وظایف شغلی ام مورد نیاز است تسلط دارم.

 

 

 

 

 

15-

من بر این باور هستم که می توانم تهدید ها را به فرصت تبدیل کنم.

 

 

 

 

 

16-

من معتقدم انچه را انجام می دهم خوب است.

 

 

 

 

 

17-

من در قبال نتایج کارم احساس مسئولیت می کنم.

 

 

 

 

 

18-

من بر این باورم که شایستگی اداره کردن موقعیت های تهدید کننده را دارم.

 

 

 

 

 

19-

احساس می کنم کارهایی را که برای دانشجویان انجام می دهم از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

 

 

 

 

20-

من احساس شایستگی می کنم.

 

 

 

 

 

21-

من فعالیت های تحصیلی و میزان یاد گیری دانشجویان را کنترل می کنم

 

 

 

 

 

22-

من می توانم برنامه روزانه/ هفتگی خود را تعیین کنم.

 

 

 

 

 

پیوست دوم (پرسشنامه هوش هیجانی)

ردیف

گویه ها

كاملا موافقم

موافقم

تاحدی موافقم

مخالفم

كاملا  مخالفم

1

از احساسي كه دارم اگاهم.

 

 

 

 

 

2

نمي توانم خودم را اينطور كه هستم،بپذيرم.

 

 

 

 

 

3

مشكل مي توانم از حق خود دفاع كنم.

 

 

 

 

 

4

بيشتر مواقع به خودم اطمينان دارم.

 

 

 

 

 

5

وقتي كه اشفته هستم ،از انچه در من اتفاق مي افتد ،اگاهم.

 

 

 

 

 

6

به سختي ميتوانم از امور برداشت صحيحي داشته باشم

 

 

 

 

 

7

قادر هستم احترام به ديگران را حفظ كنم.

 

 

 

 

 

8

براي خودم احترام قائل هستم.

 

 

 

 

 

9

به اتفاقي كه براي ديگران مي افتد ،توجه دارم.

 

 

 

 

 

10

از اندام وظاهر خود راضی هستم.

 

 

 

 

 

11

به خوبي مي توانم احساسات ديگران را درك كنم.

 

 

 

 

 

12

هنگام بررسي نقاط ضعف وقوتم ،باز هم احساس خوبي در مورد خودم دارم.

 

 

 

 

 

13

به سختي مي توانم احساسات عميقم را با ديگران در ميان بگذارم.

 

 

 

 

 

14

دوستانم مي توانند مسائل خصوصي خودشان را با من در ميان بگذارند.

 

 

 

 

 

15

به كودك گمشده كمك مي كنم حتي اگر همان موقع جاي ديگري كار داشته باشم.

 

 

 

 

 

16

ديدن رنج ديگران برايم سخت است.

 

 

 

 

 

17

به نظر من پايبندي يك شهروند به قانون مهم است.

 

 

 

 

 

18

از جريحه دار كردن احساسات ديگران خود داري مي كنم.

 

 

 

 

 

19

كمك كردن به ديگران را دوست دارم.

 

 

 

 

 

20

كمك به ديگران مرا كسل نمي كند بخصوص اگر شايستگي ان را داشته باشند . 

 

 

 

 

 

21

نسبت به احساسات ديگران حساس هستم.

 

 

 

 

 

22

نه گفتن به کسانی که درخواستهای غیر معقول دارند ، برايم مشكل است .

 

 

 

 

 

23

از شيوه نگرش و فكرم راضي هستم.

 

 

 

 

 

24

به نظر ديگران من نمي توانم احساسات و افكارم را بروز بدهم.

 

 

 

 

 

25

هنگامي كه از ديگران خشمگين مي شوم نمي توانم با انها در اين موردصحبت كنم.

 

 

 

 

 

26

مي توانم مخالفتم را با ديگران ابراز نمايم.

 

 

 

 

 

27

به سختي مي فهم چه احساسي دارم.

 

 

 

 

 

28

مي توانم به راحتي افكارم را با ديگران بگويم .

 

 

 

 

 

29

اگر لازم باشد با زیر پا گذاشتن قانون از موقعیتی فرار کنم،اینکار را انجام می دهم.

 

 

 

 

 

30

نسبت به هيجاناتم اگاهم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متن کامل بررسی رابطه هوش هیجانی با خودکارامدی مدیران گروههای آموزشی در دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه ده کشور

مدیر سایت پایان نامه بازدید : 507 دوشنبه 28 تیر 1395 زمان : 13:24 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 968
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 11,518
  • بازدید کلی : 261,158